Οι δημιουργίες με το label TASSOSMITROPOULOS, κάνουν το δικό τους ταξίδι στην Ελλάδα, στην Κύπρο & το εξωτερικό. Γνωρίστε τον σχεδιαστή που αγαπούν οι γυναίκες.
Ο Τάσος Μητρόπουλος μετράει αρκετά χρόνια στο χώρο της μόδας και έχει αποκτήσει τη φήμη, ενός ταλαντούχου fashion designer. Γεμάτος εφευρετικότητα και έντονη δημιουργική διάθεση, δημιουργεί τις collection του με καινοτόμα στοιχεία, με μοναδικό σχεδιασμό και σταθερή ποιότητα.
Σπούδασε στη Ρώμη στη σχολή ACADEMIA DELLE ART. Η καριέρα του στο χώρο της μόδας ξεκίνησε σε μικρή ηλικία, σχεδιάζοντας χειροποίητα πλεκτά με κέντημα και ζωγραφική στο χέρι. Συνάντησε δυσκολίες, αλλά αυτό ήταν και το συναρπαστικό, όπως λέει ο ίδιος. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα το brand του έγινε γνωστό για την ποιότητα και το πρωτοποριακό του στυλ.
Ο Τάσος Μητρόπουλος ήταν ένας από τους σχεδιαστές που συμμετείχαν στη 17η ATHENS XCLUSIVE DESIGNERS WEEK, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Εθνικής Ασφαλιστικής με τη συμμετοχή 31 Ελλήνων σχεδιαστών μόδας και διεθνών fashionbrands.
Ας γνωρίσουμε καλύτερα τον Τάσο Μητρόπουλο , που ξεδιπλώνει όσα σκέφτεται για την Ελλάδα, τους νέους σχεδιαστές, την κρίση και τη γυναίκα που ξέρει ποια είναι και τι θέλει.
Τι σημαίνει, τελικά, μόδα στην Ελλάδα; Πώς το αντιλαμβάνονται οι γυναίκες;
Η μόδα είναι μία αφηρημένη έννοια. Η έννοια της ουσιαστικά και η ύπαρξή της είναι η ταύτιση της γυναίκας με την εικόνα που βλέπει. Η Ελληνίδα συγκεκριμένα θέλει να νιώθει άνετα με αυτό που φοράει και ταυτόχρονα να πλησιάζει τα πρότυπά της.
Οι Έλληνες σχεδιαστές μπορούν να κάνουν το δικό τους "κίνημα" τάσεων ή έχουν ανάγκη τις πασαρέλες του εξωτερικού;
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση ιδεών, όμως οι Έλληνες σχεδιαστές μπορούν να κάνουν το δικό τους κίνημα τάσεων και ακόμα να εκμεταλλευτούν την κληρονομιά της αρχαιοελληνικής τάσης που επικρατεί παγκοσμίως δίνοντας μια δική τους πινελιά.
Πιστεύεις ότι η νέα γενιά σχεδιαστών έχει να προσφέρει το «μέλλον» για τα τουλάχιστον 10 επόμενα χρόνια της μόδας στη χώρα;
Η νέα γενιά σχεδιαστών βεβαίως και έχει να προσφέρει στο μέλλον στο κομμάτι της μόδας, αρκεί να μπορέσουν να αφομοιωθούν από παραγωγικές μονάδες γιατί ενώ μπορεί να υπάρχει το ταλέντο δεν υπάρχει πρακτική εκπαίδευση.
Ποια είναι τα αγαπημένα υλικά των γυναικών και ποια τα αγαπημένα υλικά... της κρίσης;
Η γυναίκα αγαπούσε και θα αγαπάει τα luxury υλικά. Λατρεύει την γούνα και το δέρμα όπως τις ακριβές τσάντες και τα παπούτσια. Στην περίοδο της κρίσης έχει αρκεστεί σε λιγότερο ακριβά υλικά όπως συνθετικές ύλες και προτιμά για να κρατήσει την ποιότητα να μειώσει την ποσότητα.
Πόσο έχουν αλλάξει οι ανάγκες των γυναικών στη δεκαετία που ζούμε από την περασμένη;
Οι ανάγκες των γυναικών δεν έχουν αλλάξει από πλευρά διάθεσης αλλά έχουν βάλει μία διαφορετική προτεραιότητα στις ανάγκες τους. Θα διαλέξουν για παράδειγμα να αγοράσουν ρούχα τα οποία θα μπορούν να τα φορέσουν περισσότερες στιγμές χωρίς να στιγματίσουν την εικόνα τους. Άρα την δεκαετία αυτή θα έλεγα ότι την χαρακτηρίζει η αισθητική και η πρακτικότητα.
Ποια είναι τα βασικά στοιχεία της φετινής σου κολεξιόν;
Για την φετινή collection άνοιξη-καλοκαίρι 2015 τα ρούχα φλερτάρουν με την θηλυκότητα σε στενές αλλά και αέρινες γραμμές. Παγιέτες, πούλιες, δαντέλες, embroideries, δέρμα, ανάγλυφα μακραμέ και χειροποίητα πλεκτά είναι τα χαρακτηριστικά της συλλογής δίνοντας μια sexy διάσταση από το πρωί έως το βράδυ.
Τι πιστεύεις ότι θα έδινε ώθηση στη βιομηχανία της μόδας στην Ελλάδα;
Πιστεύω οτι η βιομηχανία της μόδας για να υπάρξει θα πρέπει να γίνει κάτι ανατρεπτικό, θα πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί σε σχέση με την παγκόσμια βιομηχανία. Αυτό έχει να κάνει με την οργάνωση, το σχεδιασμό, την τεχνογνωσία.
Ο Τάσος Μητρόπουλος μετράει αρκετά χρόνια στο χώρο της μόδας και έχει αποκτήσει τη φήμη, ενός ταλαντούχου fashion designer. Γεμάτος εφευρετικότητα και έντονη δημιουργική διάθεση, δημιουργεί τις collection του με καινοτόμα στοιχεία, με μοναδικό σχεδιασμό και σταθερή ποιότητα.
Σπούδασε στη Ρώμη στη σχολή ACADEMIA DELLE ART. Η καριέρα του στο χώρο της μόδας ξεκίνησε σε μικρή ηλικία, σχεδιάζοντας χειροποίητα πλεκτά με κέντημα και ζωγραφική στο χέρι. Συνάντησε δυσκολίες, αλλά αυτό ήταν και το συναρπαστικό, όπως λέει ο ίδιος. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα το brand του έγινε γνωστό για την ποιότητα και το πρωτοποριακό του στυλ.
Ο Τάσος Μητρόπουλος ήταν ένας από τους σχεδιαστές που συμμετείχαν στη 17η ATHENS XCLUSIVE DESIGNERS WEEK, που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Εθνικής Ασφαλιστικής με τη συμμετοχή 31 Ελλήνων σχεδιαστών μόδας και διεθνών fashionbrands.
Ας γνωρίσουμε καλύτερα τον Τάσο Μητρόπουλο , που ξεδιπλώνει όσα σκέφτεται για την Ελλάδα, τους νέους σχεδιαστές, την κρίση και τη γυναίκα που ξέρει ποια είναι και τι θέλει.
Τι σημαίνει, τελικά, μόδα στην Ελλάδα; Πώς το αντιλαμβάνονται οι γυναίκες;
Η μόδα είναι μία αφηρημένη έννοια. Η έννοια της ουσιαστικά και η ύπαρξή της είναι η ταύτιση της γυναίκας με την εικόνα που βλέπει. Η Ελληνίδα συγκεκριμένα θέλει να νιώθει άνετα με αυτό που φοράει και ταυτόχρονα να πλησιάζει τα πρότυπά της.
Οι Έλληνες σχεδιαστές μπορούν να κάνουν το δικό τους "κίνημα" τάσεων ή έχουν ανάγκη τις πασαρέλες του εξωτερικού;
Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει παρθενογένεση ιδεών, όμως οι Έλληνες σχεδιαστές μπορούν να κάνουν το δικό τους κίνημα τάσεων και ακόμα να εκμεταλλευτούν την κληρονομιά της αρχαιοελληνικής τάσης που επικρατεί παγκοσμίως δίνοντας μια δική τους πινελιά.
Πιστεύεις ότι η νέα γενιά σχεδιαστών έχει να προσφέρει το «μέλλον» για τα τουλάχιστον 10 επόμενα χρόνια της μόδας στη χώρα;
Η νέα γενιά σχεδιαστών βεβαίως και έχει να προσφέρει στο μέλλον στο κομμάτι της μόδας, αρκεί να μπορέσουν να αφομοιωθούν από παραγωγικές μονάδες γιατί ενώ μπορεί να υπάρχει το ταλέντο δεν υπάρχει πρακτική εκπαίδευση.
Ποια είναι τα αγαπημένα υλικά των γυναικών και ποια τα αγαπημένα υλικά... της κρίσης;
Η γυναίκα αγαπούσε και θα αγαπάει τα luxury υλικά. Λατρεύει την γούνα και το δέρμα όπως τις ακριβές τσάντες και τα παπούτσια. Στην περίοδο της κρίσης έχει αρκεστεί σε λιγότερο ακριβά υλικά όπως συνθετικές ύλες και προτιμά για να κρατήσει την ποιότητα να μειώσει την ποσότητα.
Πόσο έχουν αλλάξει οι ανάγκες των γυναικών στη δεκαετία που ζούμε από την περασμένη;
Οι ανάγκες των γυναικών δεν έχουν αλλάξει από πλευρά διάθεσης αλλά έχουν βάλει μία διαφορετική προτεραιότητα στις ανάγκες τους. Θα διαλέξουν για παράδειγμα να αγοράσουν ρούχα τα οποία θα μπορούν να τα φορέσουν περισσότερες στιγμές χωρίς να στιγματίσουν την εικόνα τους. Άρα την δεκαετία αυτή θα έλεγα ότι την χαρακτηρίζει η αισθητική και η πρακτικότητα.
Ποια είναι τα βασικά στοιχεία της φετινής σου κολεξιόν;
Για την φετινή collection άνοιξη-καλοκαίρι 2015 τα ρούχα φλερτάρουν με την θηλυκότητα σε στενές αλλά και αέρινες γραμμές. Παγιέτες, πούλιες, δαντέλες, embroideries, δέρμα, ανάγλυφα μακραμέ και χειροποίητα πλεκτά είναι τα χαρακτηριστικά της συλλογής δίνοντας μια sexy διάσταση από το πρωί έως το βράδυ.
Τι πιστεύεις ότι θα έδινε ώθηση στη βιομηχανία της μόδας στην Ελλάδα;
Πιστεύω οτι η βιομηχανία της μόδας για να υπάρξει θα πρέπει να γίνει κάτι ανατρεπτικό, θα πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί σε σχέση με την παγκόσμια βιομηχανία. Αυτό έχει να κάνει με την οργάνωση, το σχεδιασμό, την τεχνογνωσία.
Ποιο είναι το πολυτιμότερο αξεσουάρ; Ποιο είναι το πολυτιμότερο κομμάτι μίας γκαρνταρόμπας;
Το πολυτιμότερο αξεσουάρ στην γυναίκα είναι η τσάντα και το παπούτσι και το πολυτιμότερο ρούχο είναι το jean και ένα στενό black dress.
Το πολυτιμότερο αξεσουάρ στην γυναίκα είναι η τσάντα και το παπούτσι και το πολυτιμότερο ρούχο είναι το jean και ένα στενό black dress.
Ποια είναι όλα εκείνα που σε εμπνέουν;
Την έμπνευσή μου την παίρνω συνήθως από τις καταστάσεις που επικρατούν παγκοσμίως και τις εικόνες που εισπράττω ταξιδεύοντας ανά τον κόσμο.
Την έμπνευσή μου την παίρνω συνήθως από τις καταστάσεις που επικρατούν παγκοσμίως και τις εικόνες που εισπράττω ταξιδεύοντας ανά τον κόσμο.
Ποια γυναίκα θα χαρακτήριζες "έξυπνη" σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίζεται τη μόδα και τον εαυτό της;
Τα ρούχα μου σχεδιάζονται με πρότυπο την δυναμική και έξυπνη γυναίκα, την ανεξάρτητη που διαχειρίζεται την εικόνα της και αισθάνεται άνετα και οικεία με την μόδα.
της Χρίσλας Γεωργακοπούλου
Τα ρούχα μου σχεδιάζονται με πρότυπο την δυναμική και έξυπνη γυναίκα, την ανεξάρτητη που διαχειρίζεται την εικόνα της και αισθάνεται άνετα και οικεία με την μόδα.
της Χρίσλας Γεωργακοπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου