Ακριβά θα πληρώσει η ΑΕΚ τα επεισόδια στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ την περασμένη Κυριακή στο ΟΑΚΑ καθώς ο αθλητικός δικαστής επέβαλε και αφαίρεση βαθμών.
Με αφαίρεση τριών βαθμών και αποκλεισμό της έδρας της για δύο αγωνιστικές, τιμωρήθηκε η ΠΑΕ ΑΕΚ από τον αθλητικό δικαστή της Super League.
Η τιμωρία έρχεται λόγω των επεισοδίων που σημειώθηκαν στο ημίχρονο του ντέρμπι της περασμένης Κυριακής με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ, όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ.
Ο αθλητικός δικαστής έκρινε ότι η Ένωση τέλεσε τα αδικήματα για τα οποία είχε κληθεί σε απολογία και ειδικά για όσα προβλέπονται στο άρθρο 15, παράγραφος 4β του πειθαρχικού κώδικα της ΕΠΟ, το οποίο αφορά είσοδο οπαδών στον αγωνιστικό χώρο ή επεισόδια στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου που προκαλούν σημαντικές φθορές ξένης ιδιοκτησίας, καθώς και βιαιοπραγίες κατά φυσικών προσώπων.