
Επίθεση στη ΝΔ , τον Κώστα Σημίτη, τον ΣΕΒ και τον Γιάννη Στουρνάρα, εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μιλώντας στην εκδήλωση που διοργάνωσαν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, Αλίμου, με θέμα «2 χρόνια ΣΥΡΙΖΑ στην Κυβέρνηση - οι πολιτικές προκλήσεις σήμερα για ανάπτυξη και δημοκρατία».



