
«Ετοιμάζω βαλίτσες για τον Αγιο Δομίνικο. Πάω στο “Survivor”!» Η Μαρία Αλεξάνδρου (φωτό), πρώην πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών της Sirina, ρίχνει τη... βόμβα της μέσω της «Espresso», υποστηρίζοντας ότι θα συμμετάσχει στην ομάδα των «Διασήμων», στον δεύτερο κύκλο του παιχνιδιού.


