
Η αγάπη του κόσμου για τον Μάριο Πρίαμο Ιωαννίδη μετά το τροχαίο ατύχημα δεν έχει τέλος. Οι απανταχού “τουιτεράδες” δεν σταματούν να στέλνουν ευχές και να μιλούν για τους δυο “μαχητές” που χτύπησαν σοβαρά στο τροχαίο ατύχημα. Η Ειρήνη Κολιδά μετά τα δυο σπασμένα πλευρά αποχώρησε από το παιχνίδι, ενώ ο Μάριος παρόλο που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο αποκάλυψε πως επιθυμία του είναι να επιστρέψει στην ομάδα του, μόλις γίνει καλά .


