Στην διαφήμιση η εταιρία τονίζει "Η περίοδος είναι φυσιολογική, το ίδιο θα έπρεπε να είναι και να την δείχνουμε"
Το διαφημιστικό σποτ ξεκινά με ένα σωληνάριο με αίμα να ρίχνεται στην σερβιέτα ώστε να αναδείξει τον υπεραπορροφητικό πυρήνα της.
Η καμπάνια αποσκοπεί στο να σπάσει τα ταμπού σχετικά με την περίοδο, με την διαφήμιση να
συνοδεύεται από την φράση: "Η περίοδος είναι φυσιολογική, το ίδιο θα έπρεπε να είναι και να την δείχνουμε"
Η εταιρία είναι η πρώτη στο Ηνωμένο Βασίλειο που παρουσιάζει κόκκινο αίμα σε διαφήμιση της σε αντίθεση με το παραδοσιακό μπλε υγρό που έχουμε συνηθίσει.