Γιάννης Σπαλιάρας: Η νέα του ζωή και οι αγροτικές ασχολίες..



Η κάμερα της εκπομπής της Ελένης, συνάντησε τον Γιάννη Σπαλιάρα, στο αγρόκτημα του! Το μοντέλο που αγαπήθηκε μέσα από το Survivor αποκάλυψε πως οι νέες ασχολίες του είναι να  σκάβει το χωράφι, να οργώνει με το τρακτέρ και να φροντίζει τα πρόβατα.




«Ηρεμώ ξεφεύγω και παράλληλα βοηθάω και τους συγγενείς μου με τις εργασίες αυτές. Σαν άνθρωπος είμαι αυθόρμητος και τσαλακώνω την εικόνα μου» μας εκμυστηρεύτηκε.

Φυσικά μίλησε και για την απόφαση του να μπει στο reality επιβίωσης καθώς και για το χαμό του πατέρα του.

«Ο χαμός του πατέρα μου ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου μέχρι τώρα. Ήταν πολύ μεγάλο σοκ και τρεις μήνες μετά μπήκα στο παιχνίδι. Ήταν μια απόφαση που πήραμε όλοι μαζί σαν οικογένεια. Οι πρώτοι δύο μήνες ήταν πάρα πολύ δύσκολοι για μένα».

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular