Τίτλοι τέλους για το περιοδικό Penthouse. Το σκεπτικό της απόφασης της διοίκησης του και τα πλάνα για το μέλλον. Το τέλος μιας εποχής μετά και την απόφαση του Playboy να "κόψει" το γυμνό.
Τον Οκτώβριο του 2015, το Playboy είχε ανακοινώσει πως θα "κόψει" τις γυμνές φωτογραφίσεις του και θα αλλάξει ύλη. Τον Ιανουάριο του 2016, ο βασικός ανταγωνιστής του, το Penthouse, αποφάσισε να σταματήσει τις έντυπες εκδόσεις και να παραμείνει στην αγορά, μέσα από την νέα, ψηφιακή του μορφή.
AdTech AdΜετά από 51 χρόνια κυκλοφορίας λοιπόν, το περιοδικό που ίδρυσε ο Bob Guccione, οριοθετεί το τέλος μιας εποχής. Επί της ουσίας, τα ανδρικά έντυπα περιοδικά του περίπτερου που απεικόνιζαν γυναικείο γυμνό σε συνδυασμό με lifestyle θέματα, εξαφανίζονται ή διαφοροποιούνται, προσπαθώντας να προσαρμοστούν στις ανάγκες της εποχής. Ποιος άλλωστε αγοράζει πλέον περιοδικά σεξουαλικού ή σκανδαλιστικού περιεχομένου, την ώρα που η πορνογραφία κυκλοφορεί ελεύθερα σχεδόν στο διαδίκτυο;
Όπως ανακοίνωσε η συντακτική ομάδα του Penthouse, θα υπάρξει μια μεταβατική περίοδος για τον τίτλο πριν φτάσουμε στην τελική, digital μορφή, ενώ τα γραφεία της εταιρείας θα μετακομίσουν από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες, όπου βρίσκονται και οι υπόλοιπες θυγατρικές εταιρείες της FriendFinder Networks.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου