Η Opel δεν κρύβει πως περιμένει πολλά -και από πλευράς ίματζ- από το GT Concept και το δηλώνει με κάθε τρόπο, αλλά κυρίως μέσω του Δρ. Karl-Thomas Neumann, ο οποίος εκτός από τα καθήκοντά του ως CEO της εταιρείας έχει σημαντικό ρόλο και στην επικοινωνία της μάρκας.
O Neumann λοιπόν σε ένa teaser βίντεο για το συγκριμένο πρωτότυπο λέει χαρακτηριστικά «Η Opel επαναπροσδιορίζεται. Μη χάσετε τη συνέχεια» και αν κρίνουμε από τις πρώτες φωτογραφίες που έδωσε η γερμανική εταιρεία στη δημοσιότητα δεν έχει καθόλου άδικο.
Βέβαια για να είμαστε ειλικρινείς το GT Concept που θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης απέχει σημαντικό από το μοντέλο παραγωγής που θα εμφανιστεί σε 2 με 3 χρόνια από τώρα, αλλά η γενική κατεύθυνση και ενδιαφέρουσα είναι και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα διαφοροποιηθεί σημαντικά. Τουλάχιστον σε ότι αφορά τις αναλογίες του αμαξώματος, με το χαρακτηριστικά μακρύ καπό και τις θέσεις των επιβατών σχεδόν πάνω από τον πίσω άξονα.
Φυσικά για αυτό το layout υπήρχε ένα πρότυπο, το οποίο μάλιστα θεωρείται iconic όχι μόνο για την Opel αλλά γενικά για το design των αυτοκινήτων. Πρόκειται για το Opel GT, που κατασκευαζόταν από τα τέλη της δεκαετίας του ’60 μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ΄70, είχε εντυπωσιακό για τα δεδομένα των προσιτών μοντέλων της εποχής αμάξωμα -δικαίως χαρακτηριζόταν ως μινι Corvette- και ένα μοναδικό χαρακτηριστικό: δεν είχε 3η πόρτα ή έστω κάποιο εξωτερικό άνοιγμα για το πορτμπαγκάζ, κάτι όμως που τελικά δεν ενόχλησε καθόλου τους φανατικούς οπαδούς του.
Το GT Concept δίνει την αρχική εικόνα ενός νέου, εντυπωσιακού και προσιτού σπορ Opel. Πηγή: Opel
Πέρα από το GΤ των ‘60s που είχαν ως βασικό σημείο αναφοράς οι σχεδιαστές της Opel χρησιμοποίησαν στοιχεία και από το άλλο αξιόλογο concept car που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια, το Monza. Έτσι και εδώ δεν υπάρχουν χειρολαβές στις πόρτες και οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες. Βέβαια όλα αυτά και με τα σημερινά δεδομένα δύσκολα θα διατηρηθούν και στο μοντέλο παραγωγής που όπως είπαμε θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του 2018 και θα ανταγωνίζεται άμεσα τα Mazda MX-5 και Fiat 124 Spider.
Δείγμα πάντως των καιρών είναι το ότι κάτω από το μακρύ καπό του GT Concept δεν υπάρχει κάποιος κινητήρας με πολλά κυβικά κατανεμημένα σε αρκετούς κυλίνδρους, αλλά η πιο δυνατή, μέχρι τώρα, έκδοση του 3κύλινδρου turbo των 1.000 κυβικών της Opel, με 145 ίππους. Ίσως και αυτό να είναι μια ακόμα αναφορά στο διάσημο πρόγονο που ήταν διαθέσιμος και με έναν τετρακύλινδρο 1.100 κυβικών.
Σίγουρα φόρος τιμής σε ένα από τα δίκυκλα, πιο συγκεκριμένα το Motoclub 500 του 1928, που κατασκεύαζε η Opel στην πρώιμη περίοδο της ιστορίας της είναι τα κόκκινα λάστιχα του GT Concept, στοιχείο αν μη τι άλλο ασυνήθιστο και ταιριαστό με ένα πρωτότυπο. Το οποίο σα βασικό του στόχο έχει καταρχήν να εντυπωσιάσει και να κεντρίσει το ενδιαφέρον με κάθε τρόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου