Μπήκατε σε ένα κατάστημα, έχετε βρει το προϊόν που σας ενδιαφέρει αλλά πριν βρεθείτε στο ταμείο αλλάζετε γνώμη και φεύγετε. Αυτό συμβαίνει καθημερινά, όχι μόνο σε φυσικά αλλά και σε ηλεκτρονικά καταστήματα. Η διαφορά όμως ενός ηλεκτρονικού καταστήματος με ένα φυσικό έγκειται στη δυνατότητα που έχει το πρώτο να οδηγήσει πίσω τον δυνητικό πελάτη, ώστε να ολοκληρώσει την αγορά. Πώς; Με την κατάλληλη στρατηγική Remarketing σε στοχευμένες email καμπάνιες.
Τι είναι και πού στοχεύει το Remarketing;
Remarketing, Retargeting ή επαναληπτικό marketing ονομάζουμε την στρατηγική marketing που απευθύνεται σε χρήστες, οι οποίοι έχουν απλά επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας ή έχουν προβεί σε μια δράση σε αυτήν, π.χ. μια αγορά ή μια εγγραφή σε φόρμα newsletter. Το Remarketing γενικά βασίζεται στην ιδέα να οδηγήσετε ξανά τους χρήστες ή δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες σας πίσω στην ιστοσελίδα σας, ώστε να προβούν στην μετατροπή [conversion] που στοχεύουμε [πώληση, εγγραφή, download κοκ]
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους – π.χ. μέσω διαφημίσεων στο Display δίκτυο της Google [Google Display Network] και στο Facebook, ιδιαίτερα όμως με καμπάνιες email, οι οποίες θα μας απασχολήσουν σε αυτό το άρθρο.
Remarketing με στοχευμένες email καμπάνιες
Σε αντίθεση με τις μαζικές email καμπάνιες, οι remarketing καμπάνιες είναι στοχευμένες. Αφορούν δηλαδή ένα ειδικό κοινό με ορισμένα χαρακτηριστικά, π.χ. δυνητικούς πελάτες.
Στην επόμενη σελίδα αναφέρουμε μερικά παραδείγματα, τα οποία δείχνουν σε ποιο κοινό μπορείτε να απευθυνθείτε με το remarketing και πώς να το εφαρμόσετε επιτυχημένα στις email καμπάνιες σας.