Η καινούργια έκδοση της Macan είχε στην ουσία αναγγελθεί στην πρεμιέρα του μικρότερου SUV της Porsche και πλέον υλοποιήθηκε κατεβάζοντας την εισαγωγή στη γκάμα των τετρακίνητων της γερμανικής εταιρείας στα 2.000 κυβικά.
Ο κινητήρας προέρχεται φυσικά από τα ράφια του ομίλου της Volkswagen, στην οποία άλλωστε ανήκει η Porsche, είναι τετρακύλινδρος, turbo, με 2.000 κυβικά, 252 άλογα και 370 Nm ροπής. Ταυτόχρονα είναι και τεχνολογικά προηγμένος, με άμεσο ψεκασμό, πίεση υπερ- πλήρωσης έως και 2 bar, καθώς και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Λογική και αναμενόμενη η επιλογή αυτή, καθώς ένα καλό αυτόματο κιβώτιο μπορεί να καλύψει τις όποιες αδυναμίες του κινητήρα, ενώ και εδώ η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.
Χαρακτηριστικό εσωτερικό, χωρίς διαφοροποιήσεις σε σχέση με τις πιο ακριβές εκδόσεις του μικρού SUV της Porsche. Πηγή: Porsche
Παρά το βάρος της των 1.770 κιλών η εισαγωγική Macan είναι πιο γρήγορη σε σχέση με ότι θα περίμενε κανείς, μιας και ολοκληρώνει το 0-100 το αργότερο σε 6,7 δεύτερα –με το εξτρά πακέτο Sport Chrono η αντίστοιχη τιμή γίνεται 6,5 δεύτερα- ενώ η τελική της προσεγγίζει τα 230 χλμ./ ώρα. Την ίδια στιγμή η επίσημη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Porsche κυμαίνεται, ανάλογα με τη διάσταση των ελαστικών, από 7,2 έως 7,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Οπτικά η βασική Macan των 2.000 κυβικών διαφοροποιείται από τις μεγαλύτερες και ακριβότερες, κατά την προσφιλή συνήθεια της γερμανικής εταιρείας, μόνο σημειολογικά, ενώ διαθέσιμη είναι όλη η λίστα των εξτρά, μεταξύ αυτών και η πνευματική ανάρτηση, που μπορεί να εκτοξεύσει τη βασική τιμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου