Μητέρα Τσίπρα: "Είμαι πολύ περήφανη για τον γιο μου" (PHOTO)

Μητέρα Τσίπρα:

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα η μητέρα του Αλέξη Τσίπρα, Αρίστη βγήκε από τα γραφεία της Κουμουνδούρου και κατευθύνθηκε προς το αυτοκίνητό της.

Η χαρά της από τοαποτέλεσμα των εκλογών δεν κρυβόταν.Όταν ρωτήθηκε από το Newsit.gr αν θέλει να κάνει μια δήλωση για το αποτέλεσμα και την μεγάλη νίκη του ΣΥΡΙΖΑ, η κα Αρίστη Τσίπρα δήλωσε:


«Τι να σας πω; Είμαι πολύ χαρούμενη και πολύ υπερήφανη για το γιό μου. Είμαι πολύ χαρούμενη για τα παιδιά μου που είδα πάνω». Στην συνέχεια η κα Τσίπρα κατευθύνθηκε στο αυτοκίνητό της κάθησε στην θέση του οδηγού και με δυο συγγενείς της έφυγε από την Κουμουνδούρου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular