Δεν πάει το μυαλό σας γιατί αποφάσισε να παντρευτεί τον Καρβέλα!


Η Άννα Βίσση αποκάλυψε ίσως για πρώτη φορά on camera ποιος ήταν ο λόγος που την έκανε να νιώσει ότι θέλει να παντρευτεί τον Νίκο Καρβέλα.



Η τραγουδίστρια υπήρξε ζευγάρι χρόνια με τον Νίκο Καρβέλα και δείτε τι αποκάλυψε για τον πρώην σύζυγό της και τωρινό καλύτερό της φίλο.


«Μόνο τα κοσμήματα με τα οποία δένομαι φοράω, κυρίως τα περισσότερα που μου έχει κάνει δώρο η κόρη μου. Ο Καρβέλας ας πούμε δεν μου έχει κάνει σαν άντρας μου!

Ιδιαίτερα, μονόπετρο δεν μου έχει κάνει, για αυτό κατάλαβα ότι είναι ο άντρας που ήθελα να παντρευτώ», δήλωσε στην κάμερα της εκπομπής «Το πρωινό».

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular