Απρόσμενη επιτυχία: 24 χρονος που παράτησε το πανεπιστήμιο κερδίζει $970.000 το μήνα

Ο 24χρονος Γιώργος Ελευθερίου, πρώην ταμίας, ο οποίος παράτησε το πανεπιστήμιο, είναι τώρα ένας από τους νεώτερους εκατομμυριούχους στον κόσμο. Τον περασμένο μήνα κέρδισε $971.658. Ο Γιώργος λέει στην ιστοσελίδα μας την ιστορία της επιτυχίας του.




Ποτέ δεν είχαμε αρκετά χρήματα. Έμαθα να αποταμιεύω από πολύ μικρός και, ακόμη και ως παιδί, ποτέ δεν ζητούσα από τους γονείς μου να μου αγοράσουν πράγματα, όπως γλυκά ή παιχνίδια ή ο,τιδήποτε άλλο, αφού ήξερα ότι ζούσαμε με ένα απλό μεροκάματο.

Το μόνο που ονειρευόμουν από παδί ήταν το πανεπιστήμιο. Ονειρευόμουν να είμαι ο πρώτος στην οικογένεια που θα έπαιρνε ποτέ πτυχίο, μιας και πίστευα ότι αν ήμουν ένας απόφοιτος πανεπιστημίου θα μπορούσα να βγάζω αρκετά χρήματα για να στηρίζω οικονομικά την οικογένειά μου. Επίσης, ήλπιζα ότι επιτέλους θα είχα την οικονομική ελευθερία που πάντα ονειρευόμουν.

Έτσι λοιπόν, μόλις τελείωσα το σχολείο, πήρα ένα φοιτητικό δάνειο και άρχισα να δουλεύω ως ταμίας στο σουπερμάρκετ της γειτονιάς για να μπορώ να πληρώνω τις μηνιαίες δόσεις στην τράπεζα.

Εκείνη η χρονιά ήταν ένας συνεχής αγώνας δρόμου. Προσπαθούσα να τα κάνω όλα παράλληλα και τελικά το μόνο που κατάφερα ήταν να αποβληθώ από το πανεπιστήμιο, γιατί έχανα συνεχώς μαθήματα. Χρωστούσα όμως ακόμη το δάνειό μου. Περνούσα μια πολύ δύσκολη περίοδο της ζωής μου τότε, αλλά τώρα συνειδητοποιώ ότι αυτό με έκανε να γίνω πιο δυνατός.

Όταν όλα πάνε στραβά, δεν έχεις χρήματα, δεν έχεις και καμία προοπτική, ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι δεν μπορείς να χάσεις τις ελπίδες σου - αυτό θα σε οδηγήσει στον πάτο. Πρέπει να βρεις το δρόμο σου και να το προσπαθήσεις.


Δεν είχα επιλογή μιας και υπήρχε ένα δάνειο που έπρεπε να πληρωθεί, δεν ήθελα να παραμείνω ταμίας και να ζω μέσα στη φτώχεια μια ολόκληρη ζωή και ακόμα ονειρευόμουν να τελειώσω κάποια μέρα τη σχολή μου. Έτσι, άρχισα να ψάχνω απεγνωσμένα τρόπους να βγάλω περισσότερα χρήματα και εκμεταλλευόμουν κάθε ευκαιρία.

Μια μέρα, ενώ σερφάριζα στο ίντερνετ, έτυχε να δω ένα βίντεο στο YouTube για τις δυαδικές επιλογές (binary options) "Binatex" . Ήταν ένα εκπαιδευτικό βίντεο για το πώς να κερδίζεις χρήματα διαδικτυακά. Μου φάνηκε ενδιαφέρον, καθώς φαινόταν να είναι πολύ απλό, παρόλο που πάντα σιχαινόμουν το μάθημα της Οικονομίας.

Έτσι, άρχισα να ψάχνω για περισσότερες πληροφορίες και ανακάλυψα ομάδες και φόρουμ στο Facebook, όπου οι άνθρωποι συζητούσαν για στρατηγικές επενδύσεων και έδιναν συμβουλές. Έμαθα ότι η "Binatex" είναι μια από τις πιο απλές και πιο "φτηνές" πλατφόρμες συναλλαγών και μια εκπαιδευτική πλατφόρμα για αρχάριους.

Δεν ήθελα να το μάθουν οι γονείς μου, γιατί ήξερα ότι είναι και οι δύο πολύ παλαιομοδίτες και δεν θα ενέκριναν την ενασχόλησή μου με τις συναλλαγές, έτσι το κράτησα μυστικό.

Λειτούργησε από την πρώτη κιόλας μέρα. Κατάλαβα τα απλά βήματα στρατηγικής που έπρεπε να κάνω και έτσι έβγαλα τα πρώτα μου $100 μέσα σε μια ώρα! Στην αρχή φαντάστηκα ότι ήταν κάποιου είδους κόλπο και ότι θα μου έπαιρναν πίσω τα χρήματα με κάποια δικαιολογία, αλλά τα πήρα από το λογαριασμό και δεν συνέβει τίποτε τέτοιο!

Τρεις μήνες αργότερα είχα αρκετά χρήματα για να αγοράσω μια καινούργια Jaguar F-Type SVR.


Ο Γιώργος στην καινούργια του Jaguar F-Type SVR.
Οι οδηγίες που ακολούθησε ο Γιώργος για επιτυχημένες συναλλαγές βήμα-βήμα
Συμφώνησα να σας πω την ιστορία μου για να μάθει ο κόσμος τι είναι όλο αυτό το πράγμα. Θα ήταν καλό να μοιραστώ τις γνώσεις μου, γιατί αν δεν ήταν κάποιος άλλος να μοιραστεί τη δική του γνώση μαζί μου, δεν θα ήμουν αυτός που είμαι τώρα.

1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό. Είναι εντελώς δωρεάν. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της "Binatex" κάνοντας κλικ εδώ . Η ιστοσελίδα θα ανοίξει σε ένα καινούργιο παράθυρο ή μια νέα καρτέλα. Μπορείτε να μεταφέρεστε μεταξύ των παραθύρων ή των καρτελών για να ακολουθείτε αυτά τα βήματα. Να τι θα δείτε πρώτα:

 2. Κάντε κλικ στο κουμπί "Δωρεάν αρχή συναλλαγών". Εισάγετε το e-mail σας. Συγχαρητήρια, ο λογαριασμός σας έχει δημιουργηθεί!


Θα παρακολουθήσετε ένα εκπαιδευτικό βίντεο, το οποίο εξηγεί τι είναι οι δυαδικές επιλογές. Σας συστήνω να το ολοκληρώσετε, δεν παίρνει πολλή ώρα. Σας δείχνει ποιες είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνετε για να βγάλετε χρήματα.

3. Μετά το εκπαιδευτικό βίντεο, θα δείτε το λογαριασμό σας. Όταν εγγραφείτε για δωρεάν λογαριασμό, θα χρηματοδοτηθείτε με $1000 δοκιμαστικών κεφαλαίων (demo). Μπορείτε να τα δείτε στο πάνω μέρος της οθόνης σας:


Μπορείτε να ξεκινήσετε να κάνετε συναλλαγές χρησιμοποιώντας αυτά τα δοκιμαστικά χρήματα. Είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ! Μην ανησυχείτε, δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε τίποτα γι' αυτό.

4. Τα επόμενα βήματα είναι πολύ εύκολα:


I. Επιλέξτε ένα ζεύγος ισοτιμίας νομισμάτων . Για παράδειγμα, για να επιλέξετε το ζεύγος ισοτιμίας EUR/USD (όπως βλέπετε στην εικόνα) πατήστε πάνω στο EUR/USD.
ΙΙ. Κάντε μια επένδυση . Η ελάχιστη επένδυση που μπορείτε να κάνετε είναι $10 .
ΙΙΙ. Επιλέξτε χρόνο λήξης . Ο χρόνος λήξης είναι το όριο του χρόνου που πρέπει να περάσει μέχρι η πρόβλεψή σας να αποδειχθεί σωστή για να μπορέσετε να κερδίσετε. Ο ελάχιστος χρόνος λήξης είναι 1 λεπτό . Εγώ επιλέγω συνήθως 1 ή 5 λεπτά.
IV. Κάντε την πρόβλεψή σας και πατήστε την ένδειξη ΠΑΝΩ ή ΚΑΤΩ . Μόλις πατήσετε μια από αυτές τις ενδείξεις, η συμφωνία είναι ανοικτή.

5. Περιμένετε να περάσει ο χρόνος που έχετε επιλέξει ως χρόνο λήξης. Αν η πρόβλεψή σας είναι σωστή, θα δείτε ένα παράθυρο που θα λέει:


Συγχαρητήρια! Το ποσό σας αυξήθηκε από $10 σε $19 σε ένα λεπτό. Σας το είπα - είναι πολύ απλό!

Για εσάς που ακόμα αμφιβάλλετε, δείτε μια φωτογραφία του ηλεκτρονικού μου πορτοφολιού:

Οι γονείς μου εξακολουθούν να θέλουν να τελειώσω το πανεπιστήμιο και να πάρω πτυχίο, αλλά εγώ δεν νομίζω πως το θέλω πια - τώρα ταξιδεύω πολύ και υπάρχουν τόσες χώρες στις οποίες δεν έχω πάει ακόμα. Από αυτή την εμπειρία, αυτό που έμαθα ήταν ότι πρέπει να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και τώρα αντιμετωπίζω τις καταστάσεις ψάχνοντας για τις πιο αποτελεσματικές λύσεις.

Θυμηθείτε: σε όποια κατάσταση κι αν βρίσκεστε αυτή τη στιγμή, μην τα παρατάτε. Έχετε μια ολόκληρη ζωή να βρείτε το δρόμο σας -και υπάρχουν πολλοί.

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular