Olivia Wilde: ''Έχασα τον ρόλο γιατί ήμουν πολύ μεγάλη''

Τι αποκάλυψε η ηθοποιός

Μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή ''Howard Stern Show'', η 32χρονη ηθοποιός Olivia Wilde αποκάλυψε πως είχε περάσει από οντισιόν για την ταινία ''Wolf of Wall Street''. Σύμφωνα με την ηθοποιό, έκριναν πως ήταν πολύ μεγάλη για τον ρόλο της Naomi Lapaglia, που τελικά δόθηκε στη Margot Robbie.


''To πιο αστείο πράγμα που άκουσα πρόσφατα ήταν πως δεν πήρα τον ρόλο στο ''Wolf of Wall Street'' γιατί ήμουν πολύ σοφιστικέ. Σκέφτηκα ''Α, τι ωραίο που ακούγεται αυτό''. Μου άρεσε αυτό το σχόλιο. Δεν πήρα το ρόλο αλλά είμαι πολύ σοφιστικέ σαν άνθρωπος. Μετά ανακάλυψα πως είπαν ότι ήμουν πολύ μεγάλη'' είπε στη συνέντευξη ενώ μετά έσπευσε στο twitter για να συνεχίσει την κουβέντα αυτή.

''Αυτό που ήθελα να πω ήταν πως, πρέπει να εμπιστεύεσαι τη διαδικασία, γιατί τελικά κατέληξα στη δουλειά των ονείρων μου στο ''Vinyl''. Και στη συνέντευξη συνέχισα λέγοντας πως η Margot Robbie ήταν φανταστική στο ρόλο αυτό''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular