Μιμή Ντενίση: Ο γάμος που δεν έγινε ποτέ

Ο άνθρωπος που αγάπησε περισσότερο.

Στον Πέτρο Κωστόπουλο και στο τηλεοπτικό του σόου βρέθηκε η Μιμή Ντενίση η οποία μεταξύ άλλων μίλησε για τον άνθρωπο που αγάπησε περισσότερο στη ζωή της, τον Αντώνη Τρίτση.

Εκείνη συγκινημένη είπε για τον γάμο τους που δεν έγινε ποτέ: «Όταν χάνεις κάποιον που τον αγαπούσες πραγματικά, δεν ξεπερνιέται, μένει μέσα σου... Όταν ήταν να παντρευτώ τον Αντώνη, είχα πάει στη Σήλια Κριθαριώτη που μου έκανε το νυφικό, το προβάρισα πρώτη φορά και μετά από μία εβδομάδα ο Αντώνης πέθανε. Αυτό το νυφικό λοιπόν που έχει μείνει στην ντουλάπα μου, το έχω ακόμα στην ντουλάπα, δεν μπορώ να το αποχωριστώ. Είναι κάτι που πιθανότατα θα μου είχε αλλάξει όλη τη ζωή και μου έμεινε το παράπονο, γιατί έφυγε αυτός ο άνθρωπος. Ήταν αυτός που αγαπούσα αληθινά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular