Έκλεισαν με συρματόπλεγμα την είσοδο του υπουργείου Υγείας

Έκλεισαν με συρματόπλεγμα την είσοδο του υπουργείου Υγείας


Με συρματόπλεγμα έκλεισαν εργαζόμενοι στην καθαριότητα του Δρομοκαΐτειου την είσοδο του υπουργείου Υγείας, διαμαρτυρόμενοι για τις συμβάσεις απασχόλησης με το νοσοκομείο, καθώς και επειδή είναι επί μήνες απλήρωτοι.
Μάλιστα άπλωσαν και τις ποδιές τους πάνω σε αυτό, πάνω στις οποίες αναγράφεται η λέξη «ΠΕΙΝΑΜΕ».
Η συμβολική κατάληψη των εργαζομένων στην είσοδο του υπουργείου έληξε λίγη ώρα μετά τις 11:00 το πρωί της Δευτέρας, ωστόσο, διευκρινίζουν ότι θα ξανακατέβουν στους δρόμους με στόχο την ικανοποίηση των αιτημάτων.


kathhasdj2

kathhasdj3

kathhasdj1

kathhasdj4
kathhasdj5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular