Μίνα Αρναούτη: Πήρε εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό! Ποια η κατάστασή της;




Η Μίνα Αρναούτη που επέβαινε στο μοιραίο τζιπ το πρωί της 18ης Φεβρουαρίου, φέρεται να πήρε εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό.

Τα πιο σοβαρά τραύματα από τις δύο κοπέλες που βρισκόντουσαν στο τροχαίο με τον Παντελή Παντελίδη τα είχε η Μίνα Αρναούτη και γι΄ αυτό τον λόγο έμεινε αρκετούς μήνες στο νοσοκομείο, καθώς η υγεία της το πρώτα διάστημα ήταν κρίσιμη και πραγματικά έδωσε μάχη για την ζωή της!

1

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Espresso» η 31χρονη φέρεται να πήρε εξιτήριο από τον Ευαγγελισμό, ωστόσο ανά τακτά χρονικά διαστήματα επισκέπτεται το νοσοκομείο προκειμένου οι θεράποντες ιατροί να παρακολουθούν την πορεία της υγείας της.Ωστόσο, προσπαθεί να ηρεμήσει, γιατί τα ψυχολογικά τραύματα είναι πολλά και η επίθεση που δέχεται δεν έχει τελειωμό!

Από εκεί και πέρα η ιατροδικαστική εξέταση, όπως και οι τοξικολογικές εξετάσεις με τις καταθέσεις της Μίνας Αρναούτη και της Φρόσως Κυριάκου, βρίσκονται στην Τροχαία Ελληνικού και πλέον μένει η υπόθεση να οδηγηθεί στη δικαιοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular