Πασχάλης Μαυρωδής - Συνέντευξη με έναν νέο καλλιτέχνη. (VIDEO)

Συνατήσαμε και μιλήσαμε με τον φωτογράφο Πασχάλη Μαυρωδή, αφορμή αυτήν την φορά ένα άλλο ταλέντο του. Όταν δεν ασχολείτε με την τέχνη της φωτογραφίας βρίσκει καταφύγιο στην αγαπημένη του μουσική. Παίζει στην κιθάρα του αγαπημένα του τραγούδια και κάνει και τις δικές του μοναδικές συνθέσεις...


Αυτήν την φορά μας εντυπωσιάζει με την διασκευή ενός αγαπημένου του μουσικού κομματιού από τον κόσμο των video games.

Διαβάστε παρακάτω την mini-συνέντευξη με τον Πασχάλη Μαυρωδή.






- Τι ήταν αυτό που σε ενέμπνευσαι να προχωρήσεις σε αυτήν την διασκευή; 

- Τα βιντεοπαιχνίδια ήταν κατά την πιο νεαρή μου ηλικία ένας ιδιαίτερα διασκεδαστικός τρόπος να περνάω τον ελεύθερό μου χρόνο. Σήμερα, πολλά χρόνια μετά από εκείνη την περίοδο που "καιγόμουν" με τις ώρες με το τηλεχειτηστήριο στο χέρι, μπορεί να έχω χάσει σε πολύ μεγάλο βαθός την επαφή μου με τον κόσμο των videogames, όμως οι μελωδίες που μου κρατούσαν παρέα καθώς επιδιδόμουν στην "τέχνη" του gaming έχουν μείνει ανεξήτηλες μέσα μου και πολλές φορές ηχούν μέσω της κιθάρας μου...


- Έχεις διασκευάσει και άλλα μουσικά θέματα από βιντεοπαιχνίδια;

- Ναι, έχω "πειράξει" πολλές μελωδίες παρόλα αυτά, αυτό το βίντεο αποτελεί την πρώτη μου σοβαρή προσπάθεια να διασκευάσω ένα από τα αγαπμένα μου μουσικά κομμάτια που επένδυε έναν επίσης αγαπημένο βιντεοπαιχνίδι, το Silent Hill 2.

- Ο χώρος που γυρίστηκε το video μοιάζει να ζωντανεύει τον εικονικό χώρο του παιχνιδιού.

- Χαίρομαι που το παρατηρείς. Το βίντεο γυρίστηκε σε ένα από τα πιο κατάλληλα μέρη της Δράμας, ήταν ακριβώς το περιβάλλον ήθελα, μιας και εξαρχής ήθελα να αποδώσω την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού και μέσω της εικόνας και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ικανοποιημένος με το οπτικό αποτέλεσμα.

- Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον τόλμημα και εξαιρετικής αισθητικής έργο, σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας ένα ακόμη ταλέντο σου.

- Εγώ σας ευχαριστώ που μου δίνετε την ευκαιρία να μοιραστώ με περισσότερο κόσμο αυτά που αγαπώ, Βέβαια σε αυτήν την προσπάθεια δεν ήμουν μόνος. Είχα την σημαντική βοήθεια εξαιρετικών ανθρώπων και φίλων, του Ντίνου Γαζιώτη που έπαιξε τα κρουστά, τον ιδιοκτήτη του Στούντιο ηχογράφησης Noise Only, όπου έγινε η ηχογράφηση, αλλά και του Χρήστου που μας βοήθησε να μεταφέρουμε τον εξοπλισμό για το γύρισμα.

-Πες μας τώρα, πως μπορούμε να μάθουμε περισσότερα για εσένα και τις τέχνες σου;

Μπορείτε να δείτε υπάρχουσες δουλειές μου και να μείνετε συντονισμένοι για μελλοντικές μου στην σελίδα μου στο Fb: www.facebook.com/PashalisMavrodisPhotogr­aphy


Θυμόμαστε ξανά κάποιες από τις φωτογραφίες του και το Time-Lapse βίντεο “Drama in Motion” το οποίο άνοιξε και έκλεισε το φεστιβάλ μικρού μήκους Δράμας 2014.








ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ από έναν νέο αλλά πολύ ταλαντούχο φωτογράφο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular