Πλάκα κάνει! «Τρία χρόνια έμεινα χωρίς σεξ»

Πλάκα κάνει! «Τρία χρόνια έμεινα χωρίς σεξ»


Ποια Ελληνίδα παρουσιάστρια, σούπερ σέξι, δήλωσε πως έμεινε μακριά από το... κρεβάτι για τρία χρόνια;


Στο περιοδικό «YOU» και τον Γιώργο Μπέζα έδωσε συνέντευξη η Ναταλία Γερμανού, η οποία ερωτηθείσα για τα προσωπικά της, ανέφερε ότι υπήρξε περίοδος τριών ετών που δεν είχε κάνει σεξ.

Έχεις κοιμηθεί βράδια μόνη σου;

Ήμουν τρία χρόνια ολομόναχη, χωρίς να έχω ερωτικό σύντροφο ούτε φλερτ.

Τρία χρόνια χωρίς σεξ;

Ναι, που είναι το κακό;



Ο τίτλος της «cougar» σε ενοχλεί;

Στεναχωριέμαι αλλά από την άλλη δεν μπορώ να κάνω κάτι. Ζούσα τη ζωή μου κανονικά και αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι...

Με τον Μάνο είστε μαζί;

Μαζί είμαστε, δεν το κρύβουμε, απλώς είμαι σε μια φάση που έστω και αργά πήρα την απόφαση να μην πολυμιλάω.

Υπήρχε σχέση που δεν τη μάθαμε ποτέ;

Ναι.

Ναρκωτικά έχεις δοκιμάσει;

Πριν από 15 χρόνια δοκίμασα μια τζούρα από «τσιγαράκι», για δυόμισι ώρες ζαλιζόμουν και κατάλαβα πως δεν είναι αυτό το... σπορ για μένα. Και είπα «ποτέ ξανά», είμαι πολύ κατά.


Άναψε φωτιές σε πάρτι η Σπυροπούλου! Πόσο πιο καυτή να γίνει η γνωστή παρουσιάστρια; Δείτε ΕΔΩ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular