Η κυκλοφορία με κατεύθυνση από Αίγιο προς Αθήνα θα εξυπηρετείται μέσω της ΠΕΟ και εν συνεχεία θα εισέρχεται από τον κλάδο εισόδου του Κόμβου Καλαβρύτων
Η κυκλοφορία με κατεύθυνση από Πάτρα προς Αίγιο, θα εξέρχεται είτε μέσω του κόμβου Σελιανιτίκων είτε μέσω του κόμβου Καλαβρύτων και εν συνεχεία θα κατευθύνεται προς Αίγιο μέσω της ΠΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου