Η Σίσσυ Χρηστίδου δηλώνει ερωτευμένη με τον σύζυγο της κι αυτό το αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία. Έτσι την Παρασκευή το βράδυ βρέθηκε στο πλευρό του στο live του «X- Factor».
Μετά το τέλος του show διασκέδασαν μαζί σε γνωστό club και εκείνη φρόντισε να αποθανατίσει τις στιγμές τους ανεβάζοντας τις φωτογραφίες στο instagram.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου