Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό, τραμ την Τετάρτη από 12:00 έως 16:00




Νέα ταλαιπωρία περιμένει την Τετάρτη το επιβατικό κοινό των μέσων σταθερής τροχιάς, αφού οι εργαζόμενοί τους συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους με νέα στάση εργασίας από τις 12:00 έως τις 16:00.
Οι εργαζόμενοι σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ πραγματοποιούν στάσεις εργασίας, αντιδρώντας στην ένταξη των αστικών συγκοινωνιών στο υπερταμείο Ιδιωτικοποιήσεων, αλλά και στην καθυστέρηση της υπογραφής νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Την Παρασκευή δεν θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των τριών μέσων από τις 22:00 έως τη λήξη της βάρδιας.
Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και από τις 13 Ιουνίου ως εξής:
Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από έναρξη έως 10.00
Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από 21.00 έως λήξη βάρδιας
Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016: Στάση εργασίας από 12.00 έως 17.00.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular