Η κορυφαία, αμερικανική εταιρεία εσωρούχων και μαγιό, Aerie, έκανε το επόμενο, επαναστατικό βήμα στη διαφημιστική της καμπάνια. Επικέντρωσε την πρόσοχή της, και κατά συνέπεια την προσοχή του καταναλωτικού κοινού της, σε plus size εσώρουχα. Μούσα αυτής της μαρκετινίστικης μεν, άκρως κουλ δε, καμπάνιας είναι το τρομερό 19χρονο κορίτσι Barbie Ferreira, το μοντέλο του πρακτορείου Wilhelmina, η οποία έχει γίνει διάσημη κυρίως από τους φανατικούς της ακόλουθους στα σόλιαλ μίντια. Η νέας κοπής καστανή Barbie, δεν υπήρξε ποτέ skinny και δεν αισθάνθηκε ποτέ άσχημα για αυτό, χτυπώντας τα λανθασμένα, νεανικά πρότυπα στο μεδούλι τους.
Το όνομα της καμπάνιας είναι AerieReal και προβάλει το real, το αληθινό, όπου και όπως αυτό συναντάται. «Το να μην πέφτω θύμα του ρετούς είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα. Οι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν την όποια επεξεργασία στην εικόνα και αυτό δεν είναι καθόλου γοητευτικό στις μέρες μας» γράφει η Barbie στο τουίτερ της. Η εταιρεία Aerie ενισχύει αυτή την καθαρή αισθητική με τις φωτογραφίες από τις καμπάνιες της, των δύο τελευταίων ετών, η οποίες έχουν σαν μότο: «νέες γυναίκες από όλα τα σχήματα και τα μεγέθη».
Η νέα Barbie έχει πιο πολύ ενδιαφέρον από την παλιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου