Η γυναίκα του και οι κόρες του πέθαναν σε μια τρομερή πυρκαγιά, το γράμμα που έγραψε στα «τέρατα» που την άναψαν ραγίζει καρδιές

Η γυναίκα του και οι κόρες του πέθαναν σε μια τρομερή πυρκαγιά, το γράμμα που έγραψε στα «τέρατα» που την άναψαν ραγίζει καρδιές Στις αρχές του Δεκέμβρη του 2016, μια τεράστια πυρκαγιά που ξέσπασε στο Gatlinburg, της περιοχής Tennessee προκάλεσε τεράστιες ζημιές σε σπίτια, τραυμάτισε 175 ανθρώπους και στοίχισε τη ζωή σε 14 άτομα.

Ο Michael Reed έχασε σε εκείνη την πυρκαγιά τη σύζυγο και τις δυο κόρες του.

Λίγο καιρό μετά δύο έφηβοι θεωρήθηκαν ύποπτοι και κρατήθηκαν από τις αρχές, ενώ ο κόσμος ήταν εξαγριωμένος εναντίον τους. Αν κρίνονταν ένοχοι θα είχαν να αντιμετωπίσουν ενδεχομένως την ποινή φυλάκισης 60 ετών.

Μπορεί ο κόσμος να ήθελε τη χειρότερη τιμωρία για τους δυο υπόπτους, κι όμως ο Michael που έχασε σχεδόν όλη του την οικογένεια αντιμετώπισε με μεγαλείο ψυχής το περιστατικό, παρά το γεγονός ότι ήταν συντετριμμένος, όταν έγραψε το ακόλουθο γράμμα στο facebook.


Αντί να αναλωθεί σε κατηγορίες και τύψεις, ο Michael μοιράστηκε ένα μήνυμα αγάπης, που είναι αδιανόητο για όσους ξέρουν πόσα πέρασε. Το γράμμα του έλεγε:

“Σταματήστε ό,τι κάνετε και παρακαλώ διαβάστε. Αυτό είναι από τον κύριο Michael προς τους δυο εφήβους που ξεκίνησαν τη φωτιά.

Ο κόσμος με σταματάει όλη την ώρα στο δρόμο και μου κάνουν την ίδια ερώτηση: τί μπορούμε να κάνουμε για σένα; Η απάντηση είναι ίδια κάθε φορά. Να αγαπάτε λίγο παραπάνω αυτούς που έχετε δίπλα σας. Κρατήστε τους λίγο πιο σφιχτά. Μην θεωρείτε τίποτα δεδομένο. Την περασμένη εβδομάδα που έμαθα για τη σύλληψή σας, έμεινα σιωπηλός αρκετή ώρα. Μπορεί να είστε πολύ νέοι για να το καταλάβετε, αλλά νιώθω τον Θεό κοντά σε εμένα και στον γιο μου. Νιώθω το άγγιγμα των κορών μου από τον παράδεισο. Τις είδα να μου στέλνουν σημάδια ότι μας βλέπουν από εκεί ψηλά. Είναι χαρούμενες. Είναι ήρεμες. Είναι μαζί.

Σαν άνθρωποι είναι δύσκολο πολλές φορές να δείξουμε μεγαλείο ψυχής. Κρατάμε κακία. Μένουμε θυμωμένοι. Δείχνουμε με το δάχτυλο και νιώθουμε ότι κάποιον πρέπει να κατηγορήσουμε. Είναι η ανθρώπινη φύση και είναι απόλυτα κατανοητό. Αλλά δεν μεγάλωσα τα παιδιά μου μαθαίνοντάς τους να μισούν. Δεν μεγάλωσα τα κορίτσια μου ή τον γιο μου για να δείχνουν με το δάχτυλο κάποιον. Ο Ιωάννης 8:7 λέει “ο αναμάρτητος πρώτος τω λίθω βαλέτω”.

Η συγχώρεση δεν είναι για εσάς. Είναι για μένα. Είναι για τον γιο μου. Είναι για την Constance, τη Chloe, τη Lily. Είναι για όλη την κοινότητα που έχασε τόσα σε αυτήν την τραγωδία.

Εγώ όσο και οι υπόλοιποι αλλάξαμε για πάντα εξαιτίας των πράξεών σας. Το να ψάξετε συγχώρεση από τον Θεό εξαρτάται από εσάς. Εύχομαι κάποια στιγμή να την αναζητήσετε και να κάνετε ειρήνη.

Εγώ σας συγχωρώ. Ο γιος μου σας συγχωρεί. Η γυναίκα μου και οι όμορφες κόρες μου σας συγχωρούν. Ξέρουμε ότι δεν θέλατε να συμβεί αυτό. Ξέρουμε ότι θα τα πέρνατε όλα πίσω αν μπορούσατε.

Θα προσευχόμαστε για εσάς κάθε μέρα. Θα προσευχόμαστε για τους γονείς και τις οικογένειές σας κάθε μέρα. Θα προσευχόμαστε να βρείτε ηρεμία. Θα δείξουμε χάρη. Γιατί; Γιατί αυτό θα έκανε ο Χριστός.

Πίστη…Ελπίδα…Αγάπη…

Το σημαντικότερο από όλα, Αγάπη. “

Αυτή τη δύσκολη περίοδο, ο Michael δηλώνει ότι ξέρει πως τουλάχιστον “νιώθει το άγγιγμα των παιδιών του από τον ουρανό.”

Αυτή είναι η δωδεκάχρονη κόρη του, Lily.

Ο Michael αγαπούσε και αγαπάει την οικογένειά του και θα συνεχίσει τόσο να το κάνει όσο και να ενθαρρύνει τον κόσμο να μην θεωρεί τίποτα δεδομένο. Στη φωτογραφία βλέπουμε την 9χρονη κόρη του Chloe.

O Michael πόσταρε το απίστευτο γράμμα του στο Facebook κι από τότε έχει κάνει το γύρο του κόσμου.


Η γυναίκα του Michael, Constance, τον πήρε τηλέφωνο για μια τελευταία φορά καθώς οι φλόγες πλησίαζαν κι αυτή ήταν η τελευταία φορά που μίλησαν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular