Οι Μυκονιάτες Ιωάννης και Φλώρα Κονταράτου ξεκίνησαν στο χώρο των τροφίμων και ποτών το 1970. Το 1989 πήραν την μεγάλη απόφαση και άνοιξαν το πρώτο Super Market Flora. Σήμερα, στα χέρια της επόμενης γενιάς, τα Super Markets Flora αριθμούν 3 καταστήματα στο «νησί των ανέμων» (Αεροδρόμιο, Άνω Μερά, Βόθωνας) που κερδίζουν τις εντυπώσεις και όπως δείχνουν τα οικονομικά τους αποτελέσματα έχουν κατακτήσει και το απαιτητικό κοινό του νησιού.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε το 2015 στο ποσό των 23 εκατ. ευρώ. Το κόστος πωλήσεων ανήλθε σε 18 εκατ . ευρω ενώ τα μικτά αποτελέσματα ανήλθαν σε 5 εκατ. ευρώ. Τα δε καθαρά αποτελέσματα περιόδου (κέρδη) μετά από φόρους ανήλθαν στο ποσό του 1 εκατ. ευρώ
Όσον αφορά την εξέλιξη του κύκλου εργασιών και των αποτελεσμάτων την περασμένη χροιά, ο τζίρος των Super Markets Flora εμφάνισε αύξηση 19,35% ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ήταν αυξημένα κατά 4,25% σε σχέση με το 2014.
Τα Super Markets Flora έγιναν ευρέως γνωστά το 2015 όταν το κατάστημα τους κοντά στο αεροδρομίου της Μυκόνου ανακαινίστηκε πλήρως και έγινε το πρώτο σούπερ μάρκετ-κλαμπ στον κόσμο με την DJ Βούλας Βαμβακάρη, η οποία επί πολλά χρόνια έπαιζε μουσική στο διάσημο Caprice να αναλαμβάνει την διασκέδαση των καταναλωτών, που κάνουν τα ψώνια τους. Φυσικά το κατάστημα απευθύνεται σε επισκέπτες υψηλής οικονομικής επιφάνειας και για αυτό διαθέτει πλήρη γκάμα από γκουρμέ & premium προϊόντα, που περιλαμβάνουν μέχρι και σαμπάνιες Cristal αξίας 14.000 ευρώ.
Η premium αυτή φιλοσοφία αντικατοπτρίζεται και στην ανασκευή του συγκεκριμένου καταστήματος στο Αεροδρόμιο καθώς σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της αλυσίδας στόχος ήταν να μετατραπεί το συνηθισμένο, παλιό σούπερ μάρκετ που υπήρχε στο ίδιο σημείο σε μπουτίκ για τα καθημερινά ψώνια. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε ολική κτιριακή ανακατασκευή, ενώ αρχιτέκτονας ήταν ο Νίκος Κουκουράκης, που το 2014 είχε επιμεληθεί την ανακαίνιση του θρυλικού “Remezzo” στο νησί. Αποτέλεσμα ήταν ένα κατάστημα με μινιμαλιστικά διακοσμημένους χώρους και ιδιαίτερο φωτισμό, με στόχο να εντυπωσιάζει και κάνει το shopping μια όμορφη και ευχάριστη εμπειρία. Η ίδια λογική ακολουθήθηκε και στο κατάστημα της Άνω Μεράς, που ανακαινίστηκε την άνοιξη του 2016.
Πέρα, όμως, από τις premium και delicatessen επιλογές, την αποκλειστική διάθεση προϊόντων από συγκεκριμένα brands και την έμφαση σε βιολογικά και φρέσκα είδη τα Super Markets Flora έχουν αναπτύξει και μια σειρά υπηρεσίες που τα οδηγούν στην ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, η αλυσίδα διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα, υπηρεσία παράδοσης παραγγελιών σε yacht και πρόγραμμα Loyalty (Flora Club Card) ενώ στο κατάστημα του Αεροδρομίου έχει παρουσιάσει το brand «84600 Mykonos», στο πλαίσιο του οποίου πολυτελείς συσκευασίες, πολύχρωμα γραφικά και ο ταχυδρομικός κωδικός της Μυκόνου υπογράφουν και δημιουργούν προστιθέμενη αξία στα προϊόντα που θα επιλέξουν οι καταναλωτές να συσκευάσουν από την κάβα και το delicatessen, μετατρέποντάς τα σε premium δώρα.
πηγή: economy365.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου