Οι αλλαγές με βάση το τελευταίο σενάριο που φαίνεται να επικρατεί στο υπουργείο Οικονομικών θέλουν τις βασικές αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας του 2017 να αφορούν σε όσους έχουν πολύ παλιό αυτοκίνητο, σε εκείνους που έχουν καινούργιο και ακριβό αυτοκίνητο, αλλά και σε όσους τα τέλη υπολογίζονται με βάση του ρύπους.
Τα αυτοκίνητα άνω των 1.928 που αγοράστηκαν μετά το 2010 μπαίνουν στο στόχαστρο και θα είναι εκείνα με τις μεγαλύτερες αυξήσεις οι οποίες, πάντα με βάση το τελευταίο σενάριο θα κυμαίνονται από 10% ως 15% σε
σχέση με τα τέλη που πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες το 2016.
σχέση με τα τέλη που πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες το 2016.
Αυξημένα θα είναι τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 και για όσους έχουν αντίστοιχο αυτοκίνητο, άνω των 1.928 κυβικών δηλαδή που αγοράστηκε μεταξύ των ετών 2007 και 2010, αλλά εδώ η αύξηση θα κυμανθεί από 5% ως 10%.
Η τρίτη κατηγορία που θα δει διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας θα είναι εκείνοι που έχουν νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο και μέχρι πέρυσι είχαν ατέλεια καθώς οι εκπομπές τους ήταν κάτω από τα 90 γραμμάρια. Το όριο πέφτει στα 80 γραμμάρια και έτσι είναι χιλιάδες εκείνοι που θα πληρώσουν τέλη αν και αγόρασαν αυτοκίνητο με βάση τους ρύπους για να απαλλάσσονται.
Για όσα αυτοκίνητα υπάρξει υπολογισμός με βάση τους ρύπους επί της ουσίας τα τέλη του 2017 “παγώνουν” στα περυσινά επίπεδα, εφόσον όμως οι εκπομπές δεν ξεπερνούν τα 160 γραμμάρια. Από εκεί και πάνω θα υπάρξει αύξηση.
Τα τέλη βάσει ρύπων
Εκπομπές CO2 | Τέλη κυκλοφορίας 2017 |
0-80 | 0 |
0-90 | 0,90 |
91-100 | 0,90 |
101-120 | 0,98 |
121-140 | 1,20 |
141-160 | 1,85 |
161-180 | Αύξηση συντελεστή |
181-200 | Αύξηση συντελεστή |
201-250 | Αύξηση συντελεστή |
250 και άνω | Αύξηση συντελεστή |
Τα τέλη βάσει κυβισμού Κυβισμός | Τέλη κυκλοφορίας |
301-785 | 55 |
786-1.071 | 120 |
1.072-1.357 | 135 |
1.358-1.548 | 255 |
1.549-1.738 | 280 |
1.739-1.928 | 320 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου