ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΚΩΜΕΝΟΣ Ο ΙΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ




Ποιο είναι, λέει, το ιδανικό μέγεθος της κρεατόβεργας σε στύση. Η μαλακία δεν παίζεται μονάχα με το πέος. Ιδιαίτερα ο πανεπιστημιακός, ο ερευνητικός αυνανισμός.Ο ιδανικός, λέει, μέσος όρος για τη μαλαπέρδα είναι 12,5 εκατοστά μήκος, όταν είναι σηκωμένη. Αυτό έδειξε μία επιστημονική μελέτη.



Ότι εάν η σαρμέλα είναι τόση, 12,5 πόντους, θα μπορείς να το φχαριστιέσαι κι εσύ και η άλλη το πήδημα.

Κρεατόβεργα. Μαλαπέρδα. Σαρμέλα. Είπα τρεις από τις 103 ονομασίες του πέους. Σε κάθε γλώσσα, τόσο στη δύση όσο και την ανατολή τα σεξουαλικά όργανα άνδρα και γυναίκας, έχουν ένα κάρο ονόματα.

Δεν θα πάει στο γιατρό η κυρία να πει ότι έχω πρόβλημα στο φλόκι μου, στο μούτζο μου, στο ζιζί μου. Θα πει στο αιδοίο μου. Ούτε ο άνδρας θα πει Γιατρέ, τι συμβαίνει με το ματζαφλάρι μου, το παλαμάρι μου, το ρόπαλό μου, το κλαρίνο μου, το λουκάνικό μου.

Είπαμε η λίστα είναι ατελείωτη. Ξεφύγαμε από το θέμα μας. Για το ιδανικό μήκος της τσουτσούς, όταν το σκήπτρο του άνδρα είναι σκληρό και σε ανάταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Most Popular

Καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας - Το Eurogroup αποκάλυψε τη δέσμευση της κυβέρνησης

Ξεμπρόστιασμα για την κυβέρνηση της ΝΔ και την πολιτική της σε σχέση με την πρώτη κατοικία αποτελεί η δήλωση του Eurogroup, με την οποί...

What's Popular