Η ονομασία GT έχει συνδεθεί με τις πιο χρυσές σελίδες στην ιστορία της Ford, που γράφτηκαν τις δεκαετίες του ’60 και του ‘70. Το σύγχρονο μοντέλο, οι πωλήσεις του οποίου θα ξεκινήσουν κατά τη διάρκεια του 2016, παραπέμπει μεν άμεσα στο διάσημο πρόγονό του, χωρίς όμως να είναι ρετρό.
Αντιθέτως είναι μοντέρνο, δυναμικό και εντυπωσιακό, ενώ ταυτόχρονα είναι και ιδιαίτερα μελετημένο αεροδυναμικά, ώστε και να προβάλλει τη μικρότερη δυνατή αντίσταση για χάρη της τελικής του και να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη εφικτή κάθετη δύναμη για λόγους ευστάθειας στις μεγάλες ταχύτητες.
Όπως και το πρωτότυπο έτσι και το μοντέλο παραγωγής θα έχει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, ενώ η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος συμβάλλει στο να έχει, πάντα σύμφωνα με τη Ford, την καλύτερη σχέση κιλών ανά ίππο. Στο τελευταίο καθοριστικός παράγοντας είναι ο κινητήρας του, ένας ολοκαίνουργιος V6 EcoBoost 3.500 κυβικών, ο οποίος έλκει την καταγωγή του από τα αγωνιστικά σύνολα των IMSA Daytona prototypes και θα αποδίδει 600 και πλέον ίππους.
Το DNA είναι εμφανές αλλά το σχήμα του σύγχρονου GT κάθε άλλο παρά ρετρό είναι. Πηγή: Ford
Όπως είπαμε οι πωλήσεις του νέου σούπερ Ford GΤ θα ξεκινήσουν μέσα στο 2016, ο ρυθμός παραγωγής του θα είναι 250 μονάδες ετησίως, ενώ για να το αποκτήσει κανείς δεν αρκεί απλά να επισκεφθεί μια αντιπροσωπεία της μάρκας και να το κλείσει. Η διαδικασία θα είναι πιο σύνθετη, καθώς η Ford θέλει, όσο το δυνατόν, να ελέγξει σε ποιους θα καταλήξουν τα υπερ- αυτοκίνητά της και ας υπάρχουν ήδη αρκετοί που έχουν δώσει λευκές επιταγές προκειμένου να είναι βέβαιοι πως θα αποκτήσουν ένα.
Έτσι λοιπόν θα υπάρχει μια online διαδικασία η οποία θα είναι έτοιμη τον επόμενο μήνα και με την οποία ο εν δυνάμει κάτοχος GT θα εκδηλώνει το ενδιαφέρον του. Πέρα από την υποβολή των προσωπικών του στοιχείων, θα καταθέτει δηλαδή ένα μινι βιογραφικό, θα πρέπει να απαντήσει και σε μια σειρά από ερωτήματα. Όπως το πόσο ενεργός είναι στα social media -είναι ευνόητο ότι θα προτιμούνται αυτοί με έντονη δραστηριότητα- πόσο συχνά σκοπεύει να οδηγεί το αυτοκίνητο (είναι σημαντικό για την εταιρεία να κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους και όχι να είναι απλά μέρος μιας συλλογής) και αν ήταν ή είναι ιδιοκτήτης ενός ή περισσοτέρων μοντέλων της μάρκας.
Η εντυπωσιακή εμφάνιση συνδυάζεται και με μια ιδιαίτερα προσεγμένη αεροδυναμική. Πηγή: Ford
Όταν επιλεγεί ένα υποψήφιος αγοραστής και πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς θα υπογράφει και ένα συμφωνητικό με την εταιρεία που θα του απαγορεύει να πουλήσει το GT του πριν την παρέλευση ενός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Με τον τρόπο αυτό θα προσπαθήσουν να αποφύγουν τους κερδοσκόπους, ενώ ενδεικτικές ως προς αυτό είναι οι δηλώσεις του Raj Nair, αντιπροέδρου της μάρκας και υπεύθυνου εξέλιξης, ο οποίος είπε «θέλουμε να δώσουμε προτεραιότητα σε ανθρώπους που νοιάζονται για το αυτοκίνητο, που θα το κρατήσουν και θα το οδηγήσουν». Όσο για την τιμή του ο Raj Nair και πάλι είχε δηλώσει στο παρελθόν πως «θα είναι αντίστοιχη μιας Lamborghini Aventador», κάτι που στις ΗΠΑ σημαίνει 400.000 δολάρια. Στην Ευρώπη, ως είθισται, θα είναι το αντίστοιχο ποσό σε ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου